Uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našoj internet stranici. Isporučitelj (Prodavač) proizvoda ponuđenih u eTrgovini mljekare Fojnica Milk (u daljnjem tekstu «robe») je mljekara Fojnica MILK iz Fojnice (BiH), a Kupac robe je posjetilac internet kataloga koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavaču.
NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.
Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, s PDV-om.
Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
PLAĆANJE
Kako bi što više olakšali i Servis jednostavnijim učinili uveli smo dvije mogućnosti plaćanja koje sprovodimo prilikom dostave na željenoj adresi. Prvi način je gotovinskim plaćanjem u domaćoj valuti vrijednosti koja je iskazana na priloženom računu. Drugi način plaćanja je karticom s obzirom da naši dostavljači imaju na raspolaganju pos terminale koji nose sa sobom, omogućeno je ovakvo plaćanje na Vašem pragu. Ovaj način plaćanja je jednako bezbjedan kao i plaćanje karticom u bilo kojoj trgovini, uređaji koje koristimo su identični kao i princip njihovog rada i obezbjeđivanja.
Online plaćanje vrši se jednom od kreditnih kartica: MasterCard, Maestro ili Visa.
ISPORUKA
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (uposleniku kompanije koja vrši dostavu). Prodavac se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio prodavac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Prodavac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku od 1 do 3 radna dana.
Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, s PDV-om.