Reklamacije i povrat narudžbe
Iako se FojnicaMILK trudi i kao prioritet postavlja dostavljanje visoko kvalitetnog proizvoda povremeno će povrat biti neophodan, usljed neslaganja u realnim i željenim osobinama proizvoda ili nekim drugim razlozima.
Praksa FojnicaMILK Servisa je da na licu mjesta prilikom uručenja kupac pregleda dostavljenu robu i odmah izrazi neslaganje sa kvalitetom ili nekim drugim osobinama određenog artikla. Bez dovođenja u pitanje mišljenja i iskazanih razloga mi odmah pristupamo narednim koracima. U novonastaloj situaciji nudimo nekoliko opcija:
- Povrat artikla uz odbijanje njegove vrijednosti od naredne porudžbine
- Zamjena proizvoda i naknadna dostava u narednom terminu
- Povrat cjelokupne narudžbe ako je kupac nezadovoljan većim brojem artikala
Da bismo izbjegli ove i slične situacije molimo Vas da prilikom kreiranja narudžbe odvojite vrijeme i pažljivo izvršite odabir većeg broja opcija, pružajući nam potrebnu količinu informacija kako bi selekcija bila što preciznija tokom pripreme željenog artikla.